Az együttműködés, az elkötelezettség és a folyamatos fejlesztés ereje révén együttműködünk a fogászati szakemberekkel, kiskereskedőkkel, beszállítókkal, kutatási szervezetekkel és harmadik felekkel, hogy biztosítsuk az emberek és közösségeink boldogulását ma és az elkövetkező generációk számára.
Megközelítésünk célja az egészséges szájápolási szokások ösztönzése az oktatás, a fogászati termékekhez és szolgáltatásokhoz való hozzáférés javítása, valamint az innováció révén, amely megkönnyíti és élvezetessé teszi az egészséges szokások átvételét.
Vessünk egy pillantást arra, mennyire jól haladunk az úton.
Világszerte együttműködünk a fogászati szakemberekkel. A COVID-19 világjárvány idején, amikor az emberek nem tudtak fogorvoshoz menni, felvilágosító cikkekkel, videókkal és élő közvetítésekkel segítettük a szájhigiénia védelmét.
Világszerte együttműködünk a fogászati szakemberekkel. A COVID-19 világjárvány idején, amikor az emberek nem tudtak fogorvoshoz menni, felvilágosító cikkekkel, videókkal és élő közvetítésekkel segítettük a szájhigiénia védelmét.
Észak-Amerikában az Oral-B a Dental Lifeline Networkkel való partnerségen keresztül 1 millió dollár értékben adományozott termékeket, és fogászati ellátást biztosított a nagy kockázatú egyének számára. Kínában több mint 2,7 millió dollár értékben adományoztunk Crest Sonic Power fogkeféket az emberek szájhigiéniájának javítása érdekében.
Szenvedélyesen szeretünk olyan termékeket fejleszteni, amelyek elősegítik az emberek és a bolygó egészséges szokásait, kezdve a felnőtteknek fogászati tanácsadást nyújtó alkalmazásokkal és az ingyenesDisney Magic Timer termékekig és csomagolásokig.Clickézi fogkefénk segít a műanyaghulladék 60%-os csökkentésében, és 2021-ben elkezdünk áttérni az újrahasznosítható fogkrémes tubusokra.