Gyakori kérdések az Oral-B garanciával és szervizzel kapcsolatban

Kérdése van az Oral-B garanciával vagy szervizzel kapcsolatban? Valószínűleg itt már meg is válaszoltuk!

Mire terjed ki az Oral-B garancia? Hogyan tudok regisztrálni az Oral-B kiterjesztett garanciára? Hogyan tudom szervizeltetni Oral-B elektromos fogkefémet? Ki tudom cserélni az akkumulátort az Oral-B elektromos fogkefémben?

Mire terjed ki az Oral-B garancia? Az Oral-B garancia a vásárlás napján kezdődik, és 2 évig érvényes. Ha az Oral-B termék a garanciális időszak alatt meghibásodik, az érintett alkatrészt egy ugyanolyan vagy jobb specifikációjú, eredeti cserealkatrészre cseréljük.*

A garancia nem terjed ki az esztétikai sérülésekre, például karcolásokra vagy az alábbiak által okozott károkra:

  • Normál elhasználódás
  • Baleset, nem rendeltetésszerű használat, szennyeződés vagy víz
  • A termék manipulálása
  • Nem megfelelő használat
  • Az Oral-B/Braun által nem jóváhagyott felek által végzett javítások
  • A termék nem megfelelő karbantartása, beleértve az újratöltést is
  • A termék módosítása vagy kereskedelmi célú felhasználása

Megjegyzés: Csak az elektromos készülékekre vonatkozik a garancia – a tartozékok nem tartoznak ide (például utazótok, fogkefefej-tartó, okostelefon-tartó)

Ha szeretné tudni, hol szervizeltetheti vagy javíttathatja meg Oral-B elektromos termékeit (a garancia időtartama alatt vagy a garancia lejárta után), kövesse az alábbi hasznos linkeket.

Hogyan tudok regisztrálni az Oral-B kiterjesztett garanciára? Amennyiben a vásárlástól számított 2 éven belül regisztrál, akkor további 1 év kiterjesztett garanciára regisztrálhatja Oral-B elektromos fogkeféjét. Kattintson ide a kiterjesztett garancia érvényesítéséhez. Meg kell majd adnia a saját személyes adatait és fogkeféje adatait, ezért ezeknek a regisztráláskor feltétlenül kéznél kell lenniük.

A regisztrációt követően e-mailben fog értesítést kapni a kiterjesztett garanciára való regisztrálásról. Ha nem rendelkezik e-mail címmel, nyomtassa ki a regisztrációt megerősítő oldal másolatát, miután a regisztráció befejeződött. Kérjük, őrizze meg e-mailben kapott visszaigazolását, illetve regisztrációjának megerősítését és a vásárlási nyugtát, mivel ezekről másolatot kell küldenie abban a valószínűtlen esetben, ha a meghosszabbított időszak alatt igényt kellene támasztania általános garanciális feltételeink alapján.

Megjegyzés: Ha a regisztráció során bármilyen problémát tapasztal, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal – készséggel segítenek majd, és e-mailben megerősítik Önnek az Oral-B garancia meghosszabbítását.

Hogyan tudom szervizeltetni Oral-B elektromos fogkefémet? Ha Oral-B elektromos fogkeféje meghibásodik a 2 éves garanciális időszakon belül (illetve 3 éven belül, ha Ön regisztrált a garancia meghosszabbítása érdekében), akkor szervizközpont partnereinknél szervizeltetheti készülékét. A szervizközpont díjmentesen megjavítja vagy kicseréli az Oral-B elektromos fogkefét, amennyiben az megfelel garanciális feltételeinknek.

Garanciaidőn belüli szerviz esetén: Látogasson el a www.service.oralb.com/hu/hu/ webhelyre, ahol megtalálja az Oral B hivatalos szervizközpont elérhetőségeit.

A fogkefe visszaküldésekor ügyeljen arra, hogy megfelelően legyen becsomagolva a normál küldemény kezeléshez. Javasoljuk, hogy kérjen igazolást a feladásról/szállításról. Garanciánk fedezi a termék javításának vagy cseréjének és szállításának költségeit.

Garanciaidőn túli szerviz esetén: Ilyenkor is elküldheti elektromos fogkeféjét szervizközpontunkba, mivel ingyenes javítási költség becslési szolgáltatást nyújtanak.

Ki tudom cserélni az akkumulátort az Oral-B elektromos fogkefémben? Nem, az Oral-B elektromos fogkefe akkumulátora nem cserélhető. Az akkumulátor a fogkefe markolatának elektronikájában található, a készüléket pedig lezártuk, hogy vízmentes legyen. Ezért nem biztosítunk csereakkumulátorokat az Oral-B elektromos fogkefékhez.

Segített ez a válasz?