Hogyan tudom csatlakoztatni Oral-B iO, Genius vagy SmartSeries fogkefémet az Oral-B alkalmazáshoz?

Az Oral-B alkalmazás hozzáférést biztosít professzionális foghigiéniai útmutatókhoz és statisztikákhoz, a fogkefe és a 2 perces időmérő testreszabására szolgáló beállításokhoz, sőt még kihívásokhoz is, amelyek mindegyike kiválóan alkalmas arra, hogy Ön a lehető legtöbbet hozhassa ki Oral-B fogkeféjéből!

Mire van szükségem? – Oral-B SmartSeries, Genius vagy iO elektromos fogkefe.

  • Kompatibilis okostelefon. Az Oral-B alkalmazás Android OS 8.x – 11.x és iOS 13.x – 14.x operációs rendszerekkel használható. A legjobb eredmény eléréséhez Android OS 9 vagy újabb, illetve iOS 13.0 vagy újabb rendszer használata javasolt. Az Oral-B alkalmazás még nem fut más platformokon.
  • Az Oral-B alkalmazás. Az alábbiakban megtudhatja, hol juthat hozzá. Fontos, hogy az alkalmazás mindig naprakész legyen! A legtöbb okostelefon automatikusan frissíti, ha új verzió érhető el. Ellenőrizheti, hogy a legújabb verziót használja-e: Lépjen a More (Továbbiak) > elemre, és a verziószámot megtalálja az Oral-B logó mellett.

Azon telefontípusok legfrissebb listájának megtekintéséhez, amelyre az Oral-B alkalmazást optimalizáltuk, látogasson el erre a weboldalra: https://www.oralb.co.uk/en-gb/oral-health/why-oral-b/electric-toothbrushes/app-availability. Az Oral-B alkalmazás Általános feltételeiben is megtalálja ezeket az információkat.

Jelenleg nem tervezzük, hogy az alkalmazást további mobiltelefonokra vagy operációs rendszerekre is kiadjuk.

Hol találom meg az Oral-B alkalmazást? Az Apple Store áruházból Oral-B alkalmazásunk iPhone telefonokra készült változatát, a Google Play Store áruházból pedig Android telefonokra készült változatát töltheti le.

Hogyan csatlakoztathatom az Oral-B fogkefét az alkalmazáshoz? 1. Ellenőrizze, hogy okostelefonja rendelkezik Bluetooth-kapcsolattal (a Bluetooth-kapcsolat engedélyezését lásd az okostelefon kézikönyvében). Megjegyzés: Az okostelefonnak támogatnia kell a Bluetooth 4.0 (vagy újabb) technológiát a markolattal való párosításhoz. Megjegyzés: Genius X és iO esetén: Bluetooth 4.2 2. Indítsa el az Oral-B alkalmazást. Az alkalmazás végigvezeti Önt a Bluetooth-párosítás teljes folyamatán. Megjegyzés: Az Oral-B alkalmazás funkciói korlátozottak, ha a Bluetooth vezeték nélküli technológia ki van kapcsolva az okostelefonján. 3. A fogkefe Bluetooth funkciója vagy az üzemmód gomb, vagy – ha az előbbi nem áll rendelkezésre – a bekapcsoló gomb segítségével kapcsolható be. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a rádióadás kikapcsol, ha a markolatot a bedugott töltőre helyezi. Az aktiváláshoz vegye le a töltőről. 4. A Bluetooth-kompatibilis fogkefe és az Oral-B alkalmazás közötti első csatlakozás, az úgynevezett párosítás automatikusan megtörténik. Csak kövesse az alkalmazás utasításait. Egy üzenet megerősíti, hogy a két eszköz sikeresen csatlakozott egymáshoz. 5. Amikor okostelefonját a markolattal együtt használja, tartsa a markolat közelében (5 m-en belül). Ügyeljen arra, hogy az okostelefon biztonságosan, száraz helyen legyen. 6. Az első párosítás után az Oral-B alkalmazás fel fogja ismerni a fogkefét, amikor a fogkefe használatban van, és az Oral-B alkalmazás a közelében fut. Ne feledje, hogy az okostelefonján ehhez engedélyezni kell a Bluetooth funkciót.

Megjegyzés: Az Oral-B elektromos fogkefét nem kell „párosítania” a telefonjával, mint ahogyan az más Bluetooth-eszközök esetében szükséges. Ha ezt megkísérli, a készülék 4 számjegyű PIN-kódot kér Öntől, és erre nincs szükség. Ehelyett mindössze a telefon és a fogkefe Bluetooth-funkciója legyen aktív, nyissa meg az alkalmazást, és kapcsolja be a fogkefét.

Lehetséges, hogy egy korábban létrehozott kapcsolat megszakad vagy lefagy. Ebben az esetben kapcsolja ki a Bluetooth funkciót a telefonján, majd aktiválja újra. Ez gyakran már önmagában újra létrehozza a kapcsolatot. Ha ez nem sikerül, kérjük, teljesen állítsa le a telefont, majd indítsa újra. A telefonon a Bluetooth-kapcsolatot aktiválva a kapcsolatnak újra létre kell jönnie.