Hogyan tudom szervizeltetni Oral-B elektromos fogkefémet?

Ha Oral-B elektromos fogkeféje meghibásodik a 2 éves garanciális időszakon belül (illetve 3 éven belül, ha Ön regisztrált a garancia meghosszabbítása érdekében), akkor valamelyik szervizközpont partnerünknél szervizeltetheti készülékét.

A szervizközpont díjmentesen megjavítja vagy kicseréli az Oral-B elektromos fogkefét, amennyiben az megfelel garanciális feltételeinknek.

Garanciaidőn belüli szerviz esetén: Látogasson el a www.service.oralb.com/hu/hu/ webhelyre, ahol megtalálja az Oral B hivatalos szervizközpont elérhetőségeit.

A fogkefe visszaküldésekor ügyeljen arra, hogy megfelelően legyen becsomagolva a normál küldemény kezeléshez. Javasoljuk, hogy kérjen igazolást a feladásról/szállításról. Garanciánk fedezi a termék javításának vagy cseréjének és szállításának költségeit.

Garanciaidőn túli szerviz esetén: Ilyenkor is elküldheti elektromos fogkeféjét szervizközpontunkba, mivel ingyenes javítási költség becslési szolgáltatást nyújtanak.

Mennyi ideig tart a folyamat? A szervizközpont célja, hogy a beérkezéstől számított 1 munkanapon belül gondoskodjanak az Ön fogkefe szervizfolyamatáról. Ez minden esetre vonatkozik, függetlenül attól, hogy garanciaidőn belül vagy kívül van-e. Ha bármilyen kérdésük van, vagy Ön költségbecslést kért, akkor kapcsolatba lépnek Önnel, ellenkező esetben a fogkefét visszaállítják tökéletesen működő állapotba, és visszaküldik Önnek.

Segített ez a válasz?